Gmzdgy Kızlar hep ağda yapıyodum fakat son 4 haftam ve hiç bi sekilde ağda yapamıyorum jilete gectm ama onuda onumu göremediğim için yapamıyorum ve normal doğumda napcam bilmiyorum. Siz nasıl çözum buldunuz?
dilay_06 Gmzdgy 31. Haftada ve bugün 35. Haftada kuaföre gittim yarın kontrolümüz var son zamanlar olduğu için dişimi sıkıyorum
Gulden91 Ben en başından beri kuaföre gidiyorum en son 33 haftada gittim bide 37 de gideceğim nasipse
Cicek_1 Kuaföre gitme imkanin yoksa çok affedersin küçük ayaklı aynalardan al banyoda tuvalet pozisyonunda otur o şekilde al 🤷🤷🤷
Gmzdgy Cicek_1 öyle yapabilirim ama aniden doğum anından benm korkum o zaman nasıı yapcam bilmiyorum 🥹
Cicek_1 Gmzdgy hepimizde aynı korku var ve aynı durumu yaşayacağız baktın ağrın sancın oluyor zaten bebek hemen doğmuyor hastaneye gitmeden önce bir duş almayı kas açılması açısından öneriyorlar zaten. O ara alabilirsin
Tmtugbaa Ben bu zamana kadar jiletle alıyordum 37. Haftada ağdaya gittim gemen hallettiler jiletle kısa süreli çözüm oluyor maalesef
Gmzdgy Tmtugbaa jiletten sonrada ağda cok acıtıyo ve suanda canım malesef cok acıdıgından agdaya dayanabilceğimi sanmıyorummm