Selam kızlar ben bugün ilk defa doktora gittim doktorum kesenin gözüktüğünü kimyasal yada dış gebelik olmadığını söyledi onun dışında coraspin progestan ve folik asit kullanmam gerektiğini söyledi ama çok fazla detaylı konuşmadı 27 de tekrar gel bakalım dedi ister istemez biraz tedirgin oldum kese sanki çok küçük gibi geldi anlayanlar bi bakabilirmi kesenin ölçüsünü adet günümle beta değeriyle falan uyumlu olup olmadığını söylemedi lütfen bi yardımcı olun benim 4 sene sonra onca tüp bebek tedavilerinin ardından kendiliğinden oldu o yüzden biraz tedirginim 🙏
