Bende 38im ilk gebeliğim olduğu için doktor sezeryan ya da normal için gün veremedi. Sadece her an hazırlıklı ol dedi nst de sancı çıkmadı ama pekvik kemiğe doğru kendini ittiğini hissediyorum hafif de küçük şimşekler gibi altıma doğru vurma oluyor 🤷🤷bide kesik kesik su geliyor gibi