Kaderrhamza Yarın Tuzla devlet hastanesine randovü aldım ilk defa oraya muaneye gidicem oraya gidinler ulturason kağıdı veriyormu bilgi verirseniz sevinirim 🤲❣️😘
Nurrmerttt- Kaderrhamza Özel hastanelerde renkli veriliyor ama yüzü 😊 Hangi doktora gideceksiniz Tuzla Devlet Hastanesinde ?
Melekecre Nurrmerttt- bende doktor arayışı içindeyim,Tuzla’da sezaryan doğum,normal doğum oluyor mu? Benim ilk bebegim sezaryandi üstünden 4sene daha geçmedi ,sezaryana alirlarmi?bilginiz varsa yazarsanız sevinirim
Senbenimmucizem dolunayes Berna kobaldan memnun kalmadım ben Osman serdar a gidiyordum arada çok ilgili bu dr.a bi kere gittim ne boy söyledi ne kg herşey normal diyip geçti
ZeynepNur5274 Kaderrhamza diğer doktorlar almıyo ama ezgi hanımı bilmiyorum eşimle gitmedim ama aşırı güler yüzlü bi doktor
Nurrmerttt- Melekecre Tuzla Devlet Hastanesi’nden bahsediyorsanız istekli sezaryen yok maalesef zorda olmadıkça sezaryen yapmıyorlar. Ayrıca doğumun üzerinden 2 gün geçtikten sonra normal doğumu tavsiye ediyor doktorlar bilginiz vardır zaten 😊
Melekecre Nurrmerttt- bende aslinlda şeyi duydum,dikişleri riske atmamak icin sezaryan yapıyorlar diye , sezaryanli doğum olsun istiyorum