Mti2209 yani o kadar haklısınız ki bunu genelde özeller yapıyor maalesef, ben de bugün 39 um ve hiçbir belirtim yok böyle devam ederse bayrama denk gelecek e doktorum da bayrama tatile gideceğinden beklemek istemeyip bir şekilde almak ister diye korkuyorum, Allahım inşallah öyle bir şey olmaz da normal doğumla sağlıkla alırım kucağıma diye dua ediyorum 🤲