nurgulakdas27 Kızlar dün sabah çatı muayenesi oldum. Akşam kahverengi lekelenme yaşadım. Bugün de bir iki damla olması şeklinde devam ediyor. Nişanı geldikten sonra doğumu hemen olan var mı. Ne kadar sürdü doğum olması nişan geldikten sonra
Edaaa1 nurgulakdas27 Ben çatı muayenesi olduğumda doktorum hafif lekelenme kanama olabilir korkma demişti. 34.haftada oldum bebek çok aşağıda olduğu için
Mehtapca06 nurgulakdas27 o Nisan değildir kuzum muayene sonrasi leke gelmeso normal nisan mukozanin bozulmasından kaynakli jel gibi bir kivama sahip iki sefer bunu tecrübe eden biri olarak 😂
nurgulakdas27 Mehtapca06 Doktorum çatı muayenesi nişanı tetikler dedi ama :)) benim ilk gebeliğim de de çatı muayenesi olduğumda yine nişan gelmişti :) bir hafta sonra doğum yaptım. Ama internette nişan gelince 72 saatte doğum diyor ondan sordum :))
Sudennaz Bendede aynı olmuştu sabah kalktım koyu kahve sümüksü yapışkan bişey di hemşireye sordum muane den dolayı olmuştur nişan değil dedi