Merimii Kızlarımm nasıl geçiyor hamilelikleriniz☺️Detaylı ultrasona girenler nasıl geçti cinsiyetiniz haftanız ne merak ediyorum toplaşın sohbet edelim 🤭🥰💜
Avril Merimii detaylı tam haftaya bugün 🥲 korku var biraz umarım güzel haberler alırım Oğlum olacak inşallah 🥰💙 Hamilelik de eh işte üçüncü trimester gelmeden ağrıları geldi maalesef şimdiden zorluyor beni bel ağrıları şişkinlik falan daha yolun yarısındayız bakalım kalan zaman da kolay sağlıklı ve çabuk geçer de kavuşuruz inşallah 🙏🏻 sanki yıllardır tanıyormuşum hep varmış da kavuşacakmışız gibi heyecanlıyım kucağıma alacağım günü iple çekiyorum
SenaBilgin Merimii benimde haftaya bugün detaylı ultrasonum yarın 24 haftalık oluyorum randevuyu çok geç buldum inşallah yaparlar ultrasonu da 🤔 bu arada 2. Gebeliğim 2. kızımız olacak 🥰
Sehrazatt Merimii bizde bugün tam 21+0 olduk çok şükür 🤰🏼yarın detaylı ultrason var inşallah güzel geçer çok heyecanlıyım 🌸🩷
Merimii Avril bende dün girdim detaylıya çok şükür iyi geçti benim de oğlum oluyor ikinci gebeliğim seninde detaylın iyi geçer umarım canım🥰 son zamanlar bende ağırlaşmaya başladım hafiften göbeğim ikinci gebelik olduğu için erkenden çıktı sanırım o yüzden ☺️😇
Avril Merimii benim de çıktı göbeğim çok değil ama var artık birazcık kot pantolonlarımı falan kaldırdım mesela artık olmuyor hiçbiri kilo da almadım hiç hatta verdim ilk üç ay çok bulantım oldu ama göbekten olmuyor çoğu şeyim 🥲 Bende bel fıtığı var sanırım ondan bu kadar erken başladı bel ağrısı. Detaylı falan geçsin de hayırla inşallah ben de yavaştan odasına başlayacağım çok işimiz var ama benim şimdiden hiç halim enerjim yok 🥹
yslnrsh bende 24+3 uyuyamıyorum çok hareket ediyor belim sırtım sanki kopacak gibi ağrıyor, bebekte ise bi sorun yok odasını yapmaya basladım zaman geçirmeye çalışıyorum 🥰
Merimii yslnrsh bende bugün 21 haftalık oldum ve 16 haftadan beri kıpır kıpır 😄 doktorum da diyor hiç yerinde durmuyor diye ben oda hazırlamadım valla ikinci gebelik bu oda pek kullanılmıyor ilk zamanlar hepimiz aynı odada olucaz artık😅
yslnrsh sulekzl bazen yorgun olduğunuzda normal sayılıyor kan sekerinizi yükseltecek bir sey yiyip uzanın hissedersiniz ınsallah
Merimii sulekzl bende tam 21 oldum bugün çok normal bu zamanlar düzenli hareket hissedemezden canım ☺️
Merimii SenaBilgin umarım güzel geçer canım 🥰benimde 14 aylık bir kızım var buna erkek demişti doktorum 15 haftada dün detaylıda kesin oldu bakalım sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏼 💜
mislinabulut 22+4 deyiz bizde detaylı da herşey yolunda çıktı fakat doktor kafasında sıvı birikmesi olduğunu söyledi karnında genişleme de varmış biraz üzgünüm bu hafta o yüzden çok taktım inşallah sağlıklı olurlar
Merimii mislinabulut geçmiş olsun canım haftan geçmeden farklı bir doktora daha görünmeni öneririm bilgili iyi bir doktora detaylıya git belki için rahatlar💜
Merimii sulekzl ultrasonda hareketli değilse normaldir canım benim kızımda öyleydi ama bu coşuyor içeride 😅 neymiş cinsiyetiniz🥰
ugurcicegi Bende 20+0 oldum bugün ama hiç hissetmiyorum korkuyorum bir sorun mu var diye, bugün doktora gideceğim cinsiyetini de yeni öğreneceğiz umarım sağlıklıdır bebeğim çok üzülüyorum hissedemiyorum bir sorun mu var diye
Merimii ugurcicegi umarım iyi geçer canım bazı bebekler hareketsiz oluyor bazıları da çok hareketli oluyor zaten bu haftalarda en sert hareketlerini hissedebiliriz normal yani☺️ben kızımda kaç kere hastaneye gittim hareket etmiyor diye hep uyurdu hareket etmezdi korkardık😅ama bu erkekmiş ve 16 haftadan beri içeride halay çekiyor😄 hepsi de aynı olmuyor yani anlayacağın ☺️💜
mmb1312 @Merimii bizde 20+4 bugün detaylı ultrasona girdim kızım oluyo genel sağlık durumu iyi ama çok nazlı olacak kendini tam anlamıyla göstermedi tam 4 defa çıktım yürüdüm çikolata falan yiyip girdim burun kemiği damağı gözleri kaldı perşembe inşallah onun için gitcez 🥹🩷
Merimii mmb1312 sağlıklı olsunlarda nazlı olsunlar hiç bişey olmaz ya💜☺️ rahat ol canım çok bişeyi kalmamış onlarda güzel geçer inşallah 🙏🏼