Medine_yasar05 Arkadaşlar hastanedeyim 29 haftalık bebişim bugün ultrasyonda 32 haftayla uyumlu çıktı 2 kilo dedi doktorumuz 2 hafta sonra geldedi zorunlu sezaryan olacağım için gün verecekmiş başına böyle birşey gelen varmı
Mehtapca06 Medine_yasar05 kilosunun fazla olması mi neden sezeyana iki vocugumda kilolu haftasindan onde gidiyordu nirmal doğdu bir sorun olmadi
Fey Medine_yasar05 ay yazmışsınız haftanızı. 5. Sezeryan Rabbim kolaylık versin benimde bu 3. Sezeryanım olacak ama daha çocuk falan yapamam. Çok geç başladık çok ara verdik. Nasip kısmet. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Fey annesi53 3. Gebeliğim bu hissediyorum. Bir kaç gündür çok yoruldum dinlemedim o ara farkedemedim hareketleri evham yaptım ama çok şükür bir sıkıntı yok