Edaaa1 Seyma-10 Sarı kantaron ve ozonlu zeytinyağı kullanıyorum dönüşümlü olarak ikisi de ağrıyı alıyor.
Sulekurall Mehtapca06 ya benimde sezeryan doğum sonrası oldu cuma randevum var sürekli kantron yağı sürüyorum siz doktora gözüktünüz mü
Sulekurall Seyma-10 doğumdan sonra olanlar genelde geçiyor diyorlar ama inşallah faydasını görürsünüz kremin bunla yaşamak çok zor 🤦🏼♀️