Busis0403
Merhaba.Ben 8 ağustos günü tıpta acil sezeryan ile doğuma alındım 36+1 ile.Acil su ve kan gelmesi ile yatışım yapıldı gece 2de gündüz 12de de doğumum gerçekleşti.Dktorlardan tutunda hemşireler ve hasta bakıcılar dahil hepside mükemmel özel gibi muamele yapıyorlar ben çok memnun kaldım.Şuan bebişim yeni doğan yoğun bakımda yatıyor oradakilerde harika hepsinden Allah razı olsun.