Kızlar zaten hormonlardan dolayı baya tüy lerim vardı yani kıl 😂 Hamilelikte ayrı olarak karnım aşırı tüylendi lazer uygulaması yapıyordum kimse önermiyor hamilelikte sanırım bırakmak zorunda kaldım göbeğim de ki tüylerinden moralim bozuluyor ya ne yapıcam ağdayla almayı düşünüyorum ama lazer yaptırmaya devam eden var mı iyice bu tüylere taktım karnıma bakmak istemiyorum bile hiç bir sorun yokmuş gibi birde buna takıldım ben yine. Çenemde çıkmaya başladı garip garip