sevaldqn1 şaka yapıyorum tabi ki 🤭 ama şu bir gerçek ki erkek çocuğu daha Bi hareketli hiperaktif olurlar, hepsi demeyelim de bazıları. Üç oğlum var üçü de birbirinden çok çok farklı, hele ortanca, öyle sakin naif duygusal , en büyüğüm tam Bi maço 🤣 en küçüğü ortaya karışık biraz ondan biraz bundan , Allahim gönlünce sağlıkla büyütmek nasip etsin evlat kız yada erkek candır doğunca daha Bi anlıyor insan . 😍😌😌