Tsrhlya evet eşimle kolay bi şekilde kurduk gayet güzel şimdilik beğendik. Ben annemlerle birlikte almıştım eşim malzeme muhabbetine biraz takılır kurarken sorduğumda o da beğendi malzemesini. Hem anne yanı hem park yatak hem alt açma yeri var iki katlı da kullanımı var. Ayrıca beşik özelliği var öyle çok ağır da değil