ikbalk Elif2424 salgın var şuanda ülke genelinde. Benim de geçen hafta 14’tü. Bi tane antibiyotik iğne verdi doktorum, idrarda değil de kanda enfeksiyon çıktığı için. Biraz da ben dinlenip dikkat ettim geçti gitti:) korkulacak bir yükseklikte değil
Deletedmom_51 Elif2424 Ben de sıkıntı olmadı elhamdulillah ama sen yine doktoruna danış her zaman kendi doktorun daha iyi karar verir
Mgdk ikbalk bu seviyelerde enfeksiyon hissediliyo mu vücutta yoksa rutin kan tahlilinde falan mı çıktı
ikbalk Mgdk ağrım olmuştu benim karın bölgemde çok fazla. Öyle farketmiştik ama genel olarak vücutta kırgınlık ağrı falan olup kendini belli ediyor enfeksiyon
Aysegul17 Elif2424 33 haftalık hamileyim benimki 45 çıktı öldürmedi ama süründürdü halsizlik baş ağrısı grip gibi çok kötü oldum serumlarla toparladım