Benim de 20.haftada yüksek çıkmıştı. Dr kronik olabilir gebelik tansiyonu bu kadar erken çıkmaz dedi.takip edelim dedi .suan 39 haftaya girdim her hangi bir sorun olmadi. Her sabah ac karnıma limonlu su içtim. Bebek gayet iyi bir sıkıntım da yok çok şükür. Çok fazla hamur iyi yiyince yükselirdi benim onun dışında sorun olmadi yoğurt da iyi geliyor