Ruveyda35- Kızlar kontole gittim kürtajdan sonrs bi sıkıntı Yok dedi tıbbi genetik bölümüne de gittim bir kayıp ta bosey yapmiyorlarmus böyle sacma bişey olsblr mi ya Allah korusun insan korkuyo syni şeyi yaşarım diye şimdi başka hastaneden tıbbi genetiğe randevu aldım devlet hastanesi ne dersem yaparlar kac kaybım var deyim ne deyim tam olarak
Minikmucizelere Ruveyda35- benim bi dış gebelik bi komyasal olmustu kimyasali gebelikten saymadiklari icin düşük yaptim dedim evde düşürdüm dedim
Brownie Ruveyda35- siz ne yapmalarını bekliyorsunuz ben anlamadım da başımıza gelirse biz de bilelim diye soruyorum
Minikmucizelere Ruveyda35- sizin ne kaybiniz oldu kalbi falan durduysa onu soyleyin birde dusuk oldu evde düştü diyin
Ruveyda35- Ruveyda35- bide yalan söyleyince yanlış bi tedavi falsn olmaz demi napim bir kayıpta bisey yapmıyorlar mjs
Ruveyda35- Brownie ya benim bebeğim ssglikliyfi on altı haftalikken kalbi durdu bende korkuyorum bidshs olmasin diye burda okuduklarimdsn yola çıkarak kan pıhtılaşma falan olablr mi diye sratsrlsn istiyorum devlet bor kayıpta bosey olmaz cok yaygin fslsn dedi ama ben simdi bsska devlet hastanesine gidiyorum herkes yalsn söyle bakarlar diyor
Deletedmom_51 Ruveyda35- Benim iki düşük bi kimyasal oldu. Ama sen bir düşük iki de kimyasal var de. Ben bunları anlamıyorum ya illa ikinciyi de mi üzüntü yaşayalım. Zaten ben üçüncü de gittim de sen öyle söyle mutlaka
arirangg Ruveyda35- Kimyasallar nasıl oldu, diye sordu. Adetim gecikti, evde test yaptım pozitif çıktı ama birkaç gün sonra adet oldum, dedim. Başka da hiçbir şey sormadı. Tekrarlayan kayıp olduğu için genetik testlerimi yaptı
Minikmucizelere Ruveyda35- aynn oyle diyin bence ben oyle yaptim kimyasaldi biri kimyasali gebelikten saymiyolar bazen çünkü maalesef genede sorun cikarcak olurlarsa kimyasal flaanda gecirdim dersiniz
Ruveyda35- Minikmucizelere anladım Garanti olsun düşük deyim dış gebelik deyim o zaman ay cok sinir bozucu ya zaten zod yalan söyleyen biriyim ne gerek varsa bizi zor durumda bırakıyorlar
Minikmucizelere Ruveyda35- dis gebelik demeyin o anlasilir sistemden bakarlarsa bi kalp durmasi iki dusuk diyin
kalbiminpariltisi Ruveyda35- yalan söylemeyin ne olursa olsun, doktorumdan rapor istemiştim çalışırken doktorum da bana düşük riski var diye yalandan rapor yazamam Allah korusun sonra gerçek oluyor ben yapmıyorum bu tarz şeyler demişti düşününce çok hak verdim. Allah korusun iki üç düşüğüm var deyip o testleri yaptırırsanız ve söylediğiniz yalan dua hükmüne geçer de gerçek olur diye korkarım şahsen ben
Ruveyda35- kalbiminpariltisi ay gerçekten mi ya napcam peki yaptirmayim mi o zaman of kafam cok karıştı su sn bende sizin gibi iste düşünüyordum herkes yalsn söyle fslsn diyor
Mutluemos Ruveyda35- ablam tıbbi genetik uzmanı işin içine yalan girmemeli bu her alanda her bölümde de aynı gidin içinizden geleni tane tane tüm samimiyetinizle anlatın Allah korusun belki yanlış bir tedavi uygulanacak neden kendinizi riske atıyorsunuz sonra o doktor da suçlu olur hem kayiplariniz ortaya çıkar ki doktorluk öyle basit değil hersey kanıtlı yalana gerek yok gidin kaybım var ben korkuyorum lütfen benimle ilgilenin gibi gibi şeyler söyleyin kimse de sizi kapıdan geri döndürmez hem nasıl bir kayıp.da birsey olmuyormuş? Kaybettiğiniz bebeğinizden nekropsi biyopsi patoloji gibi örnekler alinmadi onun dosyası ile gidin
Ruveyda35- Mutluemos söyledim konuştum gecen hafta dedim korkuyorum bidaha olursa diye lütfen arastirin dedim bebeğim büyüktü sonucta bi sknstisi yoktu dedim normal diyorlar cok yaygin malesef yapmiyoruz hatta 3 kayıp ta yapıyoruz endiselenmeyin diyorlar
Ruveyda35- Mutluemos bebeğim patolojiye gitti otopsi istedim sonux gelmedi ama daha ya mesaj gelcek diyorlar valla kapidan döndürduler o yeterliymis genetiğe gerek yokmus
kalbiminpariltisi Ruveyda35- ikinci gebelikte her ihtimale karşı kan sulandırıcı kullanın zaten genetik bölümünde bir sorun çıkmaz çok yüksek ihtimalle, en fazla pıhtılaşma çıkabilir onda da işte kan sulandırıcı isteyin zaten doktorlar önlem amaçlı veriyor