EdaClp Bugün tam 31+0 olduk cuma günü doktora gidicem 38 haftada alırız demişti ağustosun 2 sine denk geliyor doktordan tam tarih istesem verir mi bu haftalarda gidip tarih alan var mı istanbuldan gelecekler var ona göre 🥴🤦🏼♀️
Yazmelegi_ EdaClp en son 30 da gittim 2 haftaya düşürdük kontrolleri cuma günü 32 oluyorum bakalım sezeryan için gün verecek mi yoksa bir sonrakine mi verecek merak ediyorum
dilay_06 EdaClp benimki özel 31 de gittim 35 te çağırdı artık haftada bir çağıracak ama doktordan doktora değişiyor
inciata ben aldım doktoruma anlattım oda anlayışla karşıladı bir aksilik olmazsa 10 temmuzda alacak 39+0da şuan 35+2yim dedim köyden kayınpederim gelecek kaynanam izin alacak eşim izin alacak sağolsun tamam dedi
inciata EdaClp aynen canım anlat benimki çok şükür anlayışlıydı verdi hatta ben dayanamam 38+0 verin dedim oda vermem şekerin var ciğeri gelişmemiş olabilir riske atamam dedi