Rinaa Ftrhn 18 banada pik geldi ama bugunde koyu cikinca catlamadi mi acaba dedim daha silik olmasi gerekmez miydi?
[silindi] Rinaa öyle cnm ben de ovulasyon testi yapıyorum genelde ama Hiç saat yazmıyorum Sadece hergun aynı saate yapıyorum sadece Bu arada daga olmamış bence pik
Churcill Rinaa emin olmak için devam edin bence fotoğrafta tonlamada yanılma da olabilir gözünüzle daha iyi görürsünüz. Ama bence daha olmamış gibi. Çünkü pikten sonra silikleşmesi gerekir belirgin şekilde diye düşünüyorum
Rinaa [silindi] kuzum ben bazen ofisten bazen evden calisiyorum ofiste yapamadigim icin saat yaziyorum😂 ama bugun daha silik cikmasi gerekmez miydi dun pikse?
Rinaa Churcill evet devam edecegim testi yapmaya, insallah saglikli bir yumurtlama olur kiste donmez cok tesekkurler