kubii Hiç normal değil doktor niye gel dememiş anlamış değilim talaş yaptırmak istemem ama ben ilk düşüğümü öyle yaptım başta az bir kanama ile başladı nette araştırdım yerleşme kanaması vs dedi sonra bir anda kan boşaldı benden ağrı acı sızı baya fazlaydı bence progestan vermesi lazım onu kullanman ve bol Su içip dinlenmen gerek