Rinaa ayanarta1 doktorum gerek olmadigini soyledi ama ben zeynep kamilde tibbi genetik bolumune gidip dusuk yaptigimi soyledim, doktor bu testi ve kromozom anomalisi testlerini istedi, esimden de kan aldilar hatta
ayanarta1 Rinaa kromozom testinde ne çıktı peki ben düşük yapmadım kürtaj oldum kalp durduğu için ama trambofili istemedi doktorum kromozom istemiş sizce ben istemelimym
Zehross03 Rinaa mutlaka değiştir doktor homozigot bide kesin kullanman lazım iğne çoğu gerek yok diyor ama benim 4. Gebeliğim iğne sayesinde ilerledik yani bu işin profunu bulman gerek rapor çıkartırlar iğne için zaten sen söyle