Sermec27 Mrv23_erv benim 2 gebelikte de adetten 2 gün önce baslamisti 3 4 gün sürmüştü günde 1 2 damla kahve geliyordu sadece
Sibelsibos Mrv23_erv benim 10 gün önce 1 damla oldu sonra dün düsük oldu dediler desiklerine göre yaşadığım bir damla yerleşme kanamasiymıs
NesrinBzn Bende test yaptım silik çıktı kanda çıkmadı iki defa kan testi verdim 3 gün arayla ilk betam 0.24 2. Dün yaptım Beta 4.6 çıktı bugün kanamam oldu adetime 2 gün var acaba Bnm de mi yerleşme kanaması mıdır?
Annevekizi NesrinBzn 4,6 sınırda bir rakam kuuzuu sen beyanı tekrar yaptır kesin yerleşme kanaması dur hamilesin bence eminimmmmm