Ayazinanasi Normalde kontroller icin ebeye gidiyorum, ama gecip gitmeyen kasintimdan dolayi hastaneyede gidiyorum kontrol icin. 3 gun once ebe hanim ultrasonda olcum yapti ve yanilma payi ile birlikte 2640 gram dedi. 35+1 olduk bugun buarada. Dun hastanede baktilar, 2800 dediler ve su fazlaligindan bahsettiler. Bugune kadar ebe hanim boyle bisey soylemedi kontroller sirasinda, hep normal ilerliyoruz kilosu biraz fazla ama hersey yolunda diyor. Hastane doktoru ise gobegimi buyuk buldu, su fazla dedi ve sekerimi takip etmem icin bi alet verdi. Suni sanci veya ‘balon’ dedikleri sey ile dogumu baslatabilirim 38.ci haftada dedi. Internette biraz arastirdim ve su fazlaligi hakkinda hic hos seyler okumadim. Nipt testi falanda yaptirmistim, ve Allahin izniyle saglik sorunu gorunmuyordu. Boyle biseyle karsilasan varmi? Yardimci olabilirmisniz bana? Not:, yurt disinda yasiyorum ve istedigim doktora gitme gibi bi imkanim yok.
Ozgeaslan2305 Ayazinanasi bende burda bekleyeyim doktorum banada suyun sanki fazla gibi takibe alalim dedi bisey olur mu dedim oda suyun fazlaliginda cogu sey belli olmaz iste yarik dudak mi falan gibisinden konustu detayli ogrenirsem paylasirim bilgi 😊
Mrvkrgl06 Bana da her hafta bişey diyorlar ilk başta su azlığından sıvı testi yaptırdım hiç bişey çıkmadı. 2 hafta sonra suyun fazla dedi. Şimdi de normalmiş. Yani ne dedikleri belli olmuyor
Ayazinanasi Mrvkrgl06 bendede 35 e kadar normal dendi simdi pat diye boyle bisey soylenince uzuldum. Sekerimde iyi cikiyor. Saglicakla kucagimiza bi alsak yavrularimizi insaAllah
ArafalArafal Ben de 35. Haftada su fazlalığını öğrendim 38 bitti bi sıkıntısını görmedim tek çektiğim karnın çok büyümesi ve kaşıntı
Ayazinanasi ArafalArafal aynen canim, benimde karnim baya buyuk. Bide vucudum cok kasiniyor. O yuzden son zamanlarda hep sekerden suphelendiler. Bebisin hareketlerinide cok iyi hissediyorum. Sende hissediyormusun?
Glstn Biz de 31+5 olduk.Yaklaşık bir aydır benim de suyunun normalin biraz üzerinde seyrettiğini söyledi doktorum.Ama patolojik derecede değil dedi.Yani korkulacak kadar yüksek olmadığını söyledi.Artış olmazsa sonuna kadar normal doğum yapabilirmişim.Karnım da öyle kocaman değil.Hatta aksine ayına göre daha küçük karnım 😊
Ayazinanasi Glstn ne guzel canim, kucuk karninin tadini cikart 😂 benimki kocaman valla. Boyum 170, 56 kilo ile hamile kaldim, davul gibi cikti gobek kalca offf. InsaAllah bi sorun cikmaz
ArafalArafal Ayazinanasi çocuk çok hareketli öyle ki her nst çekilişim iki kere yapılıyor hareketten dolayı kalp atışı kopuyo bebek çok aşağı indi ama sancı ya da başka bir belirti yok
Ayazinanasi ArafalArafal masaAllah diyelim 😊 benimkide kuduruyor icerde valla 2/3 gundur. Karin agrim var ama sancim degil. Acilma yok. Bide az hareket etse iyice panik olurdum galiba 😅