Daisy0000 Kızlar merhabaaa bebem yine dönmemiş 😬Bugün sezaryen günü aldım,nasipse 23 haziranda devlet hastanesinde spinal sezaryen ile doğum olacak.. Aynı zamanda da sanki 23 hazirani bekleyemeyecekmişim gibi bir his var belimden ince ince ağrılar giriyor ama hadi hayırlısı.Nstden anlıyorsanız yorumlarsanız sevinirim 🌺
Ygmrsrcn Daisy0000 NST odasında yan koltugundaydim giderken biraz sohbet etme şansımız olmustu. İnşallah hayırla kucağına al bebisini sağsalim. Günün belli olması ayrı bir heyecan verici galiba. Bende beklemedeyim hemen gelsin istiyorum 🤗
Daisy0000 defneemom Valla bende sanki gününden önce gelecek gibi hissediyorum,bide ikizler olmasın diye büyük konuşmuştum sanki ucundan ikizleri yakalayacak gibi😂21ine kadar ikizler-21nden sonrası yengeç 😅
Daisy0000 crazymommy Şuan 37+6, 23haziranda 39+1 oluyor canım 😍Gün netlesince benide inanılmaz heyecan bastıı🫣
crazymommy Daisy0000 Ayyy beni bile heyecan bastı şuan bizde o günleri görürüz İnşallah 🥹😇 Sağlıkla gelsin kuzucukkk
Daisy0000 defneemom Şakası bi yana sağlıklı gelsin de ,hayırlısı olsun inşallah 😍 Hamile olduğumu zor idrak etmişken ,doğum yapacak olmak,anne olacağım vs ilginç ,heyecanlı ve bi yandan da korkutucu geliyor.
Daisy0000 Ygmrsrcn Tanıştığıma çok çok memnun oldum 🌺 İnşallah sağlık sıhhatle ,bizleri de çok yormadan gelirler 😍
Yldzhra Hafif sancıların çıkmış benim de geçen cuma böyleydi halen bekliyorum 22 Haziran günü dün baya adet sancısı gibi belim ağrıdı ama geçti bugün de bişey yok sancı falan sadece bebeğim sertleşiyor arada
Daisy0000 Yldzhra Sizin kaç haftalıkk..Benim sanırım makat durduğu için karnım bildiğiniz taş gibi ,devamlı çok sert bastırıyor
burcumor96 Hanımlar bizim de normalde 23 Haziran’dı doğumumuz ancak sağlık ocağındaki ebe 23 Haziran’dan itibaren 3 Temmuz’a kadar kapalı olacaklarını söyledi. Bebeğin ilk 5-7 gün içinde hastane haricinde sağlık ocağında da topuğundan kan alınması gerektiği için bana 26 Haziran’a gün almak daha iyi olur dedi. 23 Haziran’da doğum yapacak olan arkadaşlar siz nasıl bir yol izleyeceksiniz
Daisy0000 burcumor96 Aa hiç böyle bişey söylenmedi bana :/ Salı günü nst için tekrar gideceğim bi sorayım
Yldzhra burcumor96 benim sağlık ocağındaki hemşirem de ilk topuk kanı hastanede alınıyor dönüşte alırız sıkıntı yok dedi 2. Topuk kanını 15 gün içinde alınabiliyormuş yani
burcumor96 Daisy0000 Bana da söylenmemişti ben tesadüfen sağlık ocağını bilgilendirirken öğrendim, sizin de durumunuz uygunsa doktorunuzdan 26 Haziran’ı isteyin isterseniz
Yldzhra Daisy0000 37+1 im ben bugün 38+2 de sezeryan olcam 2. Sezrryanim benim bayrama bırakmak istemedik
Daisy0000 burcumor96 Canım şimdi sağlık ocağı ile görüştüm 23haziranda sezaryen olacağımı söyledim.İlk topuk kanı zaten hastanede alınıyormuş ,2.Topuk kanı için 5-7 gün arasında gelmek gerekiyormuş ama bayram tatiline denk geliyor nasıl yapabiliriz dedim. Sıkıntı olmaz 3temmuzda gelirsiniz kan verirsiniz dedi