ftmak Kızlar, benim 32. Haftam arife gününe denk geliyor. Bayramda da bu raporu tabii ki alamam. 31. Haftada çalışabilir raporu alabiliyor muyum ya da 32 hafta sonrası bayram sonrası raporu almam sıkıntı yaratır mı ?
civcivim- ftmak bir iki gün öncesi de alabilirsin canım, dokturunu arayıp sorabilirsin yazıyor mu öncesinde
yagmurveyerdeniz ftmak bayram sonrasında da alabilirsiniz 37.haftaya kadar. kullanmadığınız haftalar yasal hakkınız doğrultusunda doğum sonrasında kullanmak üzere kalır
gozkarag ftmak arife günü hastaneler yarım gün çalışıyor kuzum tam gününde alman gerekiyor onu eğer bayram olsaydı bayram sonrası ilk gün alman gerekiyo
ftmak civcivim- aynen onu bir görüşmem lazım 31. Haftada alsam sıkıntı olur mu vs yani prosedüre göre kabul ediliyor mu bilmiyorum
ftmak yagmurveyerdeniz peki 32. Hafta izne ayrıldığımda 4 aylık rapor parasını da alabiliyorum değil mi doğum sonrasında
H_a03 yagmurveyerdeniz merhaba bende yarın tam 32 haftalık olucam ve rapor almak istiyorum çalışmıycam artık bu rapor ne diye geçiyor acaba ne demek lazım bilginiz var mı
yagmurveyerdeniz H_a03 “çalışamaz” raporu. doktorunuz biliyodur zaten. o raporu alıp kurumunuza veriyorsunuz, gerisiyle muhasebeci/ mali müşavir ilgileniyor
H_a03 yagmurveyerdeniz peki bunu muhasebeci sisteme aynı gün mü işlemesi gerekiyor aldıktan sonra fark etmez değil mi