-Seymaa- Belim dünden beri çok kötü eğilip kalkarken ve yatakta sağıma soluma bile zor döndüm gece batma ve acı hissi var 34 haftalık da hamileyim napcan nasıl geçer, doğum yaparken bu bel sorun olur mu bana😔
cokkasmabeabi -Seymaa- doğumda sorun olmaz ama yatıp dinlenin dinlenmeden geçmiyor kendinizi fazla yormayin
-Seymaa- cokkasmabeabi dinlene bilsem akılsız gibi tam bugüne de misafir çağırdım zorla bı tatlı yaptım akşam üstü de eşim gelince artık evi süpürecek. Biraz ayakta kalınca kitlenip kalıyorum resmen😂
-Seymaa- dilay_06 hamileyiz diye normal mi acaba çünkü benim bir kaç sene önce belimi zorlamıştım bi o zamandn beri nadiren de olsa hafif bı ağrım oluyordu yoksa o mu nüksetti ki diyorum🤔