Aaaysee Lajanam doğum sancıları çıkmış canım kaç kez 100 leri görmüşsün,sancını hissediyor musun kaç haftalıksın
Lajanam Aaaysee 37+4 haftalığım canım. Adet ağrısı var bide bebek toplanıyor sürekli, doktorum bişey demedi anlamadım ya
Aaaysee Lajanam nasil yani bu sancıları gördüğü halde bir sey demedi mi? Sancıların baya yüksek ve en önemlisi düzenli yani eğer azalmazsa doğum yakın baya
Lajanam gamzosgamzos şu an da hissediyorum ama hafif adet sancısı gibi, bacaklarıma vuruyor. Bi acile görünsem mi beklesem mi?
gamzosgamzos Lajanam bence görün canım hadi hayırlısı olsun sağlıkla kavuşun inşaAllah 🤲 bu şekil sancıların devam ederse doğum yakın gibi 🥰