Halime4721 Kizlar bugün 12+2 olduk ne zaman saclarimi boyatabilirim siz ne zaman yaptınız benim dip boyası da olucak ama
Annesiiiii_ Halime4721 16. Haftamda doktorumun onayı ile doğal boyayla düz boya yaptırdım. Sen nasıl boyatmayı düşünüyorsun
yagmurveyerdeniz Halime4721 35+4’den kuaförde boya beklerken yazıyorum (: ilk 20 haftanızı bitirin sonra doktorunuza danışın mutlaka.
glz87 Halime4721 bende boyatacaktım doktorum açık havada yaptır dedi yaptırırsanda dedi zararlı dedi kısacası bence riske atmamak gerek en iyisi doğum sonrası bence😉
Halime4721 Annesiiiii_ canım benim diplerim çıkmış normalde saçım siyah ama sarıya boyatmistim dipleri de baya çıkınca geciktirmek istemiyorum fazla tutmaz diye sonra