susambebeginannesii Kızlar şu an 35+4 haftalık hamileyim. 35 ile 37. Haftalarda vajinal ve rektal kültür analizi testi yapılıyormuş. Yaptıran var mı ya da yapılması mecburi zorunlu bir işlem mi?
TugSozTan Bugün 37. Hafta ile yaptırdım. Doktorum rektal e gerek yok çocuk ordan çıkmıyor dedi 😂 sadece vajinal yaptık bugün
TugSozTan susambebeginannesii inanın bir fikrim yok ben uygulamadaki bilgilendirmeyi okudum ordan sordum sadece vajinal yaptı bugün
susambebeginannesii TugSozTan bende burada gördüm yarın randevum var bende sorayım o zaman bir doktoruma