Saliha0540 Merhaba arkadaşlar Allahim hamiş olanlari bir avazda kurtarsin ve bebek isteyenlerinde tez zamanda kucagini doldursun inşallah.size birkac sorum olacak 38 haftalik hamileyken doktorum cati muayenesi yapti 1 parmak acilman var dedi 3 4 gune dogum yaparsin demisti ve 2 gun sonraya tekrar cagirmisti.eve geldigimde nisanim geldi doktor da nisan olduğunu onayladi Bugun gittigimde yine cati muayenesi yapti hala 1 parmak acilman var dedi ve p.tesiye tekrar çağırdı.Bu arada normal dogum yapacagim insallah allah izin ederse.Simdi merak ettigim 1 parmak acilma kac cm ve kac gune dogururum ve nasil dogumu hizlandirabilirim lutfen bilgisi olanlar yardim etsin🤗
Fatozs42 Saliha0540 bana da 37 haftada 1 cm açılma var demişti suan 38+3 haftalık oldum hâlâ gelmiyo nazlı kızım bende suracık da bekleyeyim 🤗
Saliha0540 Fatozs42 evet benimm doktorum birde beni heyecanlandırıyor 3 4 gune gelecek diye.Ama ne agri ne sanci