Tugba_23 İlk doğumum 12 saat suni sancılı oldu ölü bebekti bu sebeble uzun süre verildi ölüyordum 2doğumda 1saat verildi kendi sandım kesik geldiğinden dolayı çok zor değildi üçüncü doğumumu yeni yaptırdım iki ay önce yarım saat verildi çok kolaydı