Aysuyaman Kızlar bugün 40 hafta oldum normal doğum olcak ikinci kere gelen giden yok ilk oğlumda 39 da suyum gelmişti devlette dogurucam bunu smdi bn doktora gitmeli miyim acile ne yapmam lazm korkuyorum bebek kakasını yermi diye