femme
Riskli olduğu için sezeryan oldum çünkü çocuğun durumunu bilmiyoruz dedi doktorum
2.570 doğdu oğlum , küveze girdi solunum ve tansiyon problemi vardı 9 gün kaldı .
Eğer kilosu ve nst si güzelse doktorunuz uygun görürse 37 de olacaksınız zaten erken bir dönem değil bebek gelişimi için ama bunun kararını verecek olan sizsiniz 🙏🏻 hakkınız da en hayırlısı olsun ve sağlıkla kucağınıza alın . 🌸💕