Hanımlar bebişimin gelmesine son 94 gün🥹 bebek arabası ve beşik araştırmaya başladım. Önerileriniz varmı? Ben baby plus canyon u görünüş olarak çok beğenmiştim ama travel sistemi baya kötülediler😅 o yüzden deneyimli annelerden yardım alayım dedim. Eğer varsa fotoğrafıyla beraber arabayı yükler misiniz? Birde beşik almak istiyorum ama tayinciyiz en fazla 3-4 yıl duracağız oda vazgeçmezsek buna göre oda takımı almayı düşünmüyorum beşik alayım bizim odamızda kalsın diye düşündüm (ilk bebek olduğundan başka odada bırakamam biraz korkuyorum) beşiklerde neler önerebilirsiniz bazıları rahatlık açısından ahşap beşikler önerirken bazılarıysa anne yanı/oyun parkı olarak geçen şu bez beşiklerden öneriyor başka bir kesimse şu ikinci dediğimin rahat olmadığını söylüyor.. Sizlerin önerileri neler, hangisini kullandınız ve memnun kaldınız mı? Şimdiden teşekkür ederiz 👶❤️