Hanımlar 30 haftalık hamileyim, devlet memuruyum ve komisyonla konuştuğumda kesinlikle 32+0da çalışabilir raporu almam gerektiğini, 1-2 gün önce ya da sonra alamayacağımı söyledi ama 32+0 olduğum gün bayramın 2. Gününe denk geliyor. Doğal olarak hiçbir doktora randevu alamıyorum. Devlet hastanesine gittiğimde nöbetçi doktor bana bu raporu verir mi? Bilginiz var mı acaba?