MerveKsackTabara 37+3 haftalığız kilo ve boy gayet iyi bu haftaya kadar herşeyimiz çok güzeldi ama bugün kontrolümde çok moralim bozuldu doktorum üç dört kere kalp atışını dinleyince tedirgin oldum hemen korkma bi nst bakalım kalp atışında yavaşlama var suyun azalmış dedi eğer hareketler 7 den aşağı düşerse direk geliyosun dedi böyle bi durumu yaşayan var mı ben panik yapmıyim diye mi ayrıntılı açıklamadı iki kere nst çektiler moralim çok bozuuuk 😭
Ysn MerveKsackTabara neyi bekletiyor ki haftan çok iyi bence doğum işte bu kadar gelmişsin sonuna kadar
MerveKsackTabara Ysn normal doğum istiyorum herşey normal doğuma uyumlu o yüzden aksi durum olursa sağlığı tehlikeye girerse sezeryan dedik
Ysn MerveKsackTabara cnm MerveKsackTabara kalp atışı yavasliyosa normal doğumu beklemek ne kadar doğru bence normal diye diye bebeği riske atma
MerveKsackTabara Ysn yanii benim kararım değil tabiki riske girecekse sezeryan olurum ama şuanlık bişey demedi doktor sadece hareketlerini takip et dedi
Ysn MerveKsackTabara yerinizde olsam başka bir doktora da giderim kalp atışlarında yavaşlama varsa sizi yatırması gözlemlemesi sonra doğuma alması lazım yaşadım çünkü
Ysn MerveKsackTabara nstlerim bozuk çıkıyordu kalp atışları çok dengesizdi hemen doğuma almışlardı sizin haftanız maşallah çok güzel arkadaşım