Melis688 Kızlar selam 33 haftalık hamileyim son 1 haftadadır bebek hareketleri azaldı hatta bazen hiç hissetmiyorum doktora gittiğimde bi sorun olmadığını söylüyor normal mi bu bu haftada olup aynı sorunu yaşayan var mı acaba :(((
Anonim3447 Melis688 dün ben söyledim doktora hareket ediyor ama.buyudugu için alan kısıtlı ondan hissetmiyorsun dedi bu arada karın çevresi geriymis benimkinin
Zeynepikranur Melis688 bende 31 haftamdayım hareketkerı benımde azaldı bazen hıc hareket etmıyor bende korkmuyor degılım ama ultrasında normal gözüküyor doktırum bu hafta sonrakı haftalarda yerı daraldıgı ıcın hareketleeıde azalır dedı ama gün içinde tabı 10 hareket etmesi lazım buna dıkkat edın
Songulkosar Melis688 normal canım biraz önce doktordan çıktım aynı soruyu sordum çok normal olduğunu söyledi bebeğinde sağlıklı olduğunu söyledi.
Melis688 Gunes17 3 gündür hastaneye yatağımı atmadığım kaldı valla korkudan şuan bile hiç hareket yok sanırım gene gidicem neden olur ki böyle çok üzgünüm :(
Gunes17 Melis688 stres yapıyor musun bu aralar veya kendini çok mu yoruyosun bunlar etkileyen faktorler
Melekecre Melis688 tatlı birseh yiyin yan yatın biraz bekleyin,karnınıza yavaş hareketlerle vurun bakalım tepki vericekmi
Melis688 Anonim3447 ultrasonda baktığında orda resmen dans ediyor ama ben hiç bi şekilde hissetmiyorum bana diyor senin karın bölgen yağlı e tamamda bu zamana kadar hissettim son bi haftadır yok :(
Plutosdaughter Anonim3447 karın çevresinin geri olması da etkili miymiş? Benimkininde geriden geliyor da
Melis688 Anonim3447 hissetmeyincede insanın aklına kötü kötü şeyler geliyor sürekli hastanede buluyorum kendimi :(
Melis688 Gunes17 kendimi yormuyorum evdeyim zaten ama stres illaki oluyor bu konular yüzünden çok kafama takıyorum :(
Melis688 Songulkosar ultrasona girince hareketleri gözüküyor doktor herşey yolunda diyor ama ben hissedemiyorum
inciata annesi evham yapıyon belki ondandır yada yoruluyorsan hissetmiyor olabilirsin bende evham yapınca genelde hissetmiyom:)