Pati23 ben de 4 gün önce Elazığ’dan panoramaya verdim test ve 8800 tl ödedik. Kur bazı hesaplama yapıyorlar ama arada konunun hassasiyetine binaen insanların endişesinden faydalanıp fazladan komisyon alıyorlar sanırım. Tabiki haksız kazanç varsa helal etmiyoruz. Enazından sonuç erken çıksa dedik 10-14 gün arası dedi yetkilisi. Ankara distribütörü Amerika’ya gönderim sağladıklarını söyledi orda yapay zekayla incelenerek kromozom ayrıştırılıyormuş vs. Benim ikili testimde risk görüp istedi doktor keyfiyet de yok yani umarım hayırlı güzel sonuçlar alırız 🤲🏻