Merhaba kızlar 6+3 oldum 5 6 gündür koyu kahve lekelenmem oluyor ilk lekelenmeyi gördüğümde doktora gittim direk alt muayene yapıldı düşük riskim olduğunu kanamanın buna bağlı olmadığını yerlesmede olabilir dedi benim koyu kahve lekelenmem devam ediyor yarın doktor kontrolüm var çok korkuyorum 1 haftadır yatıyorum hiç iş yaomadim hiç ağrım olmuyor aynı durumu yaşayan oldu mu