Kizlar bugun artik doguma almaya karar verdiler cok heycanliyim birazda korkuyorum haftasi tam olmadigi icin küveze girer mi diye kilomuz gecen hafta 2800du suan bisey demediler ama 3 olmustur herlde bi sikinti yasamam demi 😔 beklemeleri suan daha tehlikeli gebelik zehirlenmesi suphesi var bilemedim duygularim cok karisti