15+5teyim henüz çalışıyorum genellikle oturarak veya yürüyerek geciyo zamanım iş yerinde eve geldiğimde ellerim bileklerim hatta bacaklarimin bile sistigini görüyorum bunun icin ne yapmam lazım henüz erken değil mi şimdi böyleyse ilerde ne olacak önerileriniz var mi