Pazartesi günü şeker yüklemesi yaptrdm bi damardan aç karnına kan aldılar bi parmaktan bakıldı birde glukoz u içtikten sonra 1 er saat arayla kan verdm sonuçlar için cuma gel dedi Dr ama e nabzda bi açlıkla bi tane glukoz sonucu görünüyor 2.si yok kayp mı oldu acaba sizlerin düşmüş müydü e nabza bugün 2 gün oldu şimdiye çıkardı öyle değil mi