Ben 37 haftalik gebeyim. Allah isteyen her kese nasip etsinAmin
Bu 2.bebegim olucak insAllah.kizlar sorum su neden 40.haftani beklemeye izn vermiyorlar. Ben kendimce heniz dr gitmedim gitsem cunki 38 veya 39. Haftada gel yapalim spyliyicekler..biliyorum ouizden 1 temmuz beklicem. 1 temmuzda 40.tamam oluyor.
Ilk gebeligimi 40+3 sezeryanla yaptim kendim istedim yani.
Bunuda 40+2 veya yine aynisinda yaomak istiyorum.
Sizler kacicni haftda olduz 40.haftada 2.kez olan varmi?