momlife10 7-8 Haziran bat 20 🤗 son 6 gün diyebilirim. Nornalde adet olsam ağrılarım başlar ama şuan hiç tık yok bu bile güzel bir şey benim için şuan. 2. Gebeliğim olacak. Son iki gün kalaya kadar test yapmak istemiyor bakalım. Hepimize güzel haberler inşallah