nscaslan3437 37.ci hafta ağrıların çoğaldığı hafta 🙄 bacağım ağrıyor sabahları doğum sancısı ile uyanıyorum bağırarak ama geçiyor demekki yalancı belimde ağrıyor wcye oturamıyorum bacağım acıyor bebeğim kilo aldı çok oynadıkça canım yanıyor son 10 gün en güzel yani bu zaman baya daraldı 😊
Sdaozoglu nscaslan3437 artık biran önce gelsin evrelerindeyim ama sonra da dönüp birazdaha benimle kalsın diyorum 💜 ama ağrılar 🙈 allahım yardımcımız olsun
Agg0207 Yalancı sancılar oluyor ara ara kendimi dinlendiriyorum sürekli karnım çok getildi şimdiye kadar çatlamadım ama kaşınmaya başladı artık heran çatlayabilirim 😕 çatı agrısı oluyordu dinlenince sürekli oda kalmadı geçti gitti agırlaştım artık ama aşırı derece hayatımı olumsuz etkileyen birşey yok yine tüm işlerimi kendim hallediyorm ama artık dogsun istiyorm 😃
nscaslan3437 Sdaozoglu aynen bende öyleyim eşim çok acı çekiyorsun hadi gidelim deyince az daha dursun diyorum acımıyormuş gibi davranıyorum yoksa götürecek hemen hastaneye. Bisey yapacaklarından değil de işte 😂