naneliseker_ düşüklerden dolayı bir fikrim yok, İnşalllah sağ salim kucağınıza alırsınız. 25+5 hamileyim, başka şehirde okuduğum için 2 haftada bir araba ve ya otobüsle gidip geliyorum hamileliğin başından beri. Çok şükür hiç bir problem yaşamadım. Siz yine de doktorunuza danışın, en iyisini onlar bilir🙏🥰