89.3 hamile kaldım 28 haftam yarın bitiyo. 83 kiloya düştüm. Diyetisyenle ilerliyorum hamileliğin ilk başından beri. Diyet listesine de nerdeyse hiç uymuyorum🫣22 haftamdaydı galiba bebeğin suyu sınırın bi tık üstündeydi bi de gelişimi önde gidiyordu doktorum hamur işini ve şekeri kes dedi. Diyetisyenimle koordineli bi şekilde şiste yaptık. O ara bi dikkat ettim 3-4 hafta sonra normale dönmüştü bebeğim de suyu da. Bebek iyiyse sen iyiysen hiç problem değil😊 Sağlıkla kucağına alırsın inşallah minnoşu😊