Arkadaşlar günaydın, ayaklarımda kırmızı kabarcıklar var ve kaşınıyor. Dün sabah mide ağrısı ve kusma ile acile gittik alt ast normal çıktı. Alp ve egfr biraz yüksek çıktı. Başka bir doktor gördü değerler normal dedi. Gastroenterit salgını var o sebeple bulantı ağrı olmuştur dedi. Kaşıntım hafifçe vardı kabarıklık yoktu hani normal bir kaşıntı gibiydi hiç sormak aklıma gelmedi. Böyle bir durumla karşılaştınız mı acaba? Okuduklarımda alt ve ast yüksek çıkmış ama bende böyle bir durumda yok şaştım kaldım🤷🏻♀️