Merhaba 30.Haftadayım yarın 31 olucam.
alt karın bölgemde ağrı oluyor bazen böyle sancı gibi sanki baya hissediyorum. Dün başladı doktoruma gittim hemen herşeyine baktı herşey normal dedi Nts girdim sancı falan çıkmadı. Ama bugünde devam ediyor. Benim gibi yaşayan var mı. Böyle ayağa kalkınca özellikle daha çok ağrı hissediyorum.