Metetug https://mutluresim.com/images/2023/06/14/nFqaJj.jpg) kızlar doktor bir tahminde bulundu ama söylemedi. Anlayanlar bakabilir mi.cok merak ediyorum.
Metetug @esmerella37 @Melekler12 @Nur_50 @Mustafayigitvebeytugannesi Kızlar sizlerden de yorum bekliyorum 🙏🥰 on haftalık görüntüye erkek yorumu gelmişti
Metetug BBBAy merhaba Dr Belgin hanıma gidiyorum. Tavsiye ederim. Kürşat sayan da çok iyi onu da tavsiye ederim
BBBAy Metetug dün doktorum yoktu ona girdim ama hiç sevemedim gerçekten. Cinsiyeti sorasın bile gelmedi o yüzden sormadım. Tuğba ağbal a gidiyorum normalde
Metetug Çin takvimi Rus takvimi ramzi teorisinde @Hatice_123456 anne yaşı ve son adet tarihine göre yaptığı hesapta @Gunay_14_18 hep kız çıktı. Yüzük testi makas bıçak testi kız diyor. Bide forumlarin birinde okumuştum önceki çocuğun ensesindeki saç yukarı bakıyorsa erkek aşağı bakıyorsa kız olur diye. Benim ilk oğlumun yukarı bakıyor ikinci oğlumun aşağı bakıyor😅 yani bütün hurafeler kız diyor. Tabi Rabbimin takdiri herşeyin hayırlısı olsun. Sağlıklı sıhhatli olsun inşallah. 🥰
Gunay_14_18 Metetug Benimde iki oglum var hersey kiz diyor bunu doktor bile 19 hafta kiz dedi ama simfi erkek diyor)) o Saclarda bizde awagiya bakiyor😂Bunkar tabiki hepsi hurafe Tek Bilen Allahdir
Metetug Gunay_14_18 Rabbim inşallah gönlümüzdekini hayırlısıyla nasip etsin. İnsanoğlu işte her iki meyvenin de tadına bakmak istiyor. İnşallah hayırlı sağlıklı Saliha kızlarımız olsun 🤲
Gulbahar47 Metetug ay bende yarın 12+0 oluyorum inşallah bende öğrenirim cinsiyetini ikili taramada doktor söyler mi cinsiyetini ben ilk hamile olduğumdan beri erkek hissediyorum sağlıkla gelsin inşallah verişlerimiz bu arada bende kız bebeğiniz🥹