Tüp bebek gebesiyim Türkiyede yaptırıp yaşadığım ülke Almanya’ya döndüm iki düşüğüm olduğu için kan sulandırıcı verilmişti bu seferde. Şuan 12.haftadayım doktorum pıhtılaşma testi yaptırdı sonucum iyi geldiği için bıraktırdı. Coraspin ile beraber kullanıyordum iğneyi ve iğneyi bırakıp 36.haftaya kadar Coraspine devam etmemi söyledi. Böyle olup da gebeliği sağlıklı devam eden var mı?